Na začátku se jednalo pouze o studentský „side project“, postupně se ale z malého projektu zrodila společnost Fitify Apps. Aplikace Fitify funguje jako domácí fitness trenér, a usnadňuje tak splnění touhy žít jinak, lépe a zdravěji. Fitify uvádí, že virtuální trenér může vybírat z více než 14 milionů kombinací tréninků, díky čemuž bude zohledňovat vaše specifické fyzické předpoklady i prostředí, ve kterém cvičíte.
Aplikaci si každý měsíc stáhne přes 800 tisíc uživatelů. Tím se Fitify stalo velkou konkurencí gigantům, jako je Nike, Strava či Adidas o post nejstahovanější fitness aplikace. V mnohém tomu vděčí i koronavirové krizi, kdy jsou posilovny zavřené.
„Neříkám to nijak škodolibě, ale je to tak – covid nám hraje do karet. Když došlo k březnovému lockdownu v první vlně, zvýšil se nám počet downloadů pětinásobně,“ popisuje Martin Mazanec nárůst zájmu o aplikaci v rozhovoru pro časopis Forbes.
Přesto, že má tento dnes již úspěšný startup již 15 vývojářů, designérů, fyzioterapeutů a fitness trenérů, cíl zůstává stejný – šířit zdravý životní styl do celého světa.